4 beneficii ale consumului de Hummus

Ca toate boabele din legume si nautul este foarte bogat in proteine si fibre vegetale. Acesta ajuta la starea de satietate, imbunatateste digestia si sustine buna functionare a inimii.

Pasta de hummus este facuta din ingrediente foarte sanatoase, de aceea are numeroase beneficii.

  1. Sursa excelenta de proteine vegetale

Pentru ce este bun hummus-ul? Pentru inceput, acesta este o sursa importanta de proteine pentru vegetarieni, vegani. Nautul, ingredientul principal, este bogat in proteine si iti da senzatia de satietate foarte repede. Asa ca nu vei mai simti nevoia “sa rontai” ceva intre mesele principale.

Pentru ca hummus-ul este adesea consumat cu pita din cereale integrale, impreuna cu nautul fac “o proteina completea, asta insemnand ca au toti aminoacizii esentiali de care are nevoie organismul pentru a-i transforma in energie.

Tahini, facut din seminte de susan, este si el o sursa minunata de aminoacizi necesari organismului uman.

  1. Lupta impotriva bolilor

S-a demonstrat ca boabele de naut ajuta la echilibrarea nivelului colesterolului din sange, reduce hipertensiunea si protejeaza impotriva bolilor cardiace.

In plus, o dieta bogata in boabe ajuta la reglarea nivelului glicemiei din sange, asta ajutand la reducerea riscului de a dezvolta diabet sau rezistenta la insulina.

  1. Scade inflamatiile

Inflamatiile din organism sunt modul natural al acestuia de a misca toxinele in afara corpului. Totusi, atunci cand in organism este un nivel ridicat de inflamatii, este clar ca acesta s-a luptat cu inlaturarea toxinelor din mancare, mediul inconjurator sau medicamente. Alimentele care ajuta la reducerea inflamatiilor vor mentine arterita si alte boli la distanta de corpul tau.

4. Bogat in vitamine si minerale

Este foarte greu de combatut combinatia dintre micronutrienti esentiali pe care ii contin ingredientele hummus-ului. In plus fata de proteine si fibre, nautul, care este folosit in hummus, contine si folat, fosfor si vitaminele B (foarte importante pentru vegani si vegetarieni).

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *